farizfarhan
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

abu dzar al-husaini :)

Category: By fariz farhan

abang saya! :) name die nih abu dzar al-husaini atau plg mudah ssin. Berusia 18 tahun pd 2 august nih, ingt nk blanje die kt secret recipe this year huhu :D Skarang die study kt kuala lumpur metropolitan university, diploma in culinary art, weh die pndai masak ok! 2yg best dpt abg mcm die neh xyh risau psl mkn sbb die ade hehe :D tpi mlang nye dulu die duduk melaka, so jauh lah sgt nk mkn-mkn ngn die but skarg dh ade kt kl and hostel die pun dekt ngn rumh aku, ape lg tiap2 hari bleh lah hangout! haha :) die ni sgt lah baik, caring urmmm enth lah aku smpi xtau nk ckp ape sbb trlalu best. Weh spe yg kt luar tuh yg brnama perempuan, die ni single lg :) so nk kenl-kenalan bleh lah amek borang secept mungkin tpi yg sopan je ok! aku klau perempuan mmg dh lme kebas dohh, tu lah spe dpt die mmg sgt beruntung :) tu jelah kot nk ckp psl die nih, last just nk ckp ssin, aku sayang ko sgt-sgt sbb ko lah satu-satu nye abg aku yg plg best dlm dunia nih! hope ko xlupekn aku, itu dh sgt baik utk aku :) THANKS ABG!
 

0 comments so far.

Something to say?