farizfarhan
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

my class

By fariz farhan

5 sejati, wah sangat hot! huhu :) actly class ni aku mmg xphm kekadang, tpi xtau knp class ni antara yg plg best kt smk gombak setia! maybe sbb pelajar-pelajar class 5 sejati kot trmasuk aku lh, haha :) class ni di pimpin oleh ustazah eshah sejk dr 4 sejati lg, hah lg satu sbb knp class ni hot gle babi! guru kelas nye yg hot and best, kejp2 btul ke aku ckp neh? hoho maybe btul kot, ustazah eshah mmg gle2 best bg aku die adalah antara guru kelas yg plg best yg pernh aku tgk, maybe bg org lain die agk menyusahkn and suka sgt bg org lain tension but die buat sume tuh sbb die syg dgn sume pelajar dlm class 5 sejati smpi class ni always jd prbualan dlm bilek guru hehe :) urmm cegu2 lain pun best gk and cegu yg plg aku suka adalah cegu mathematics, puan latifah hamid. Die mmg best,hot,cute hahah! aku suka gile ngn die dohh :D slain cegu2 yg hot bdk2 class ni jugk yg menyebbkn lg class ni hidup, and-and ketua kelas AMAR!! weh amar congrats sbb tahan jd ketua kelas ni, haha :) lg-lg perangai bdk2 class neh cm sengal gk, name je class depan kononnye tpi selamber jek tido time cegu tgh mengajar! itulh yg bwt lg class ni popular, hahah :D k lah itu je kot nk cite psl class ni btw class 5 sejati 08' xakan ade penggantinya smpi bile2 pun sbb class ni mmg2 unik! aku bangga jd sebahagian 5 SEJATI
 

0 comments so far.

Something to say?