farizfarhan
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

me + my friend feat platinum walk

Category: By fariz farhan
jalan-jalan mlm! haha, u knw what aku dgn member aku actly tgh lapar time neh.. kami cube geledah dapo kt rumh aku, but xde bende yg best arr nk di cekik, xtau knp ari 2 maybe rezeki kteorg kot, mak aku bg RM50 suh mkn kt luar, haha :) dlm mse lima minit jek kteorg dh smpi kt secrete recipe plaza idaman(shopping complex lh kononye yg ade kt gombak neh)haha, but kt dlm tuh agk pans lh mknlumlh secrete recipe dh pndi bujet skarg huhu.. so berjln berjln dan trus berjln smpi lh kt satu bangunan di danau kota yg agk bru jugk and menarik hati! Bende pertama yg aku nmpk adalh OLD TOWN! giler lh, kt cni pun dh de old town, jd kteorg mkn jelh kt c2 mlm 1 ogos 08 :) urmm agk best jugk mkn kt c2 tpi mlgnyer xsmpt nk grab picture kt dlm tuh, org rmi 2 yg takot nk grab picture haha.. leps abes sental sume makann yg di ode, si polan sorg neh mengidam lh pulak nk minum air gas, singgh lh kejp kt 7eleven. best plak aku tgk die press press machine tuh, xkn nk tgk je ryte prjalann pun msih jauh, so aku pun bli lh satu(duit dlm poket pun byk lg) Then truskn prjalann balik, but2! korg tau jelhkn prangai aku suke grab2 picture neh.. sanggup patah balik kt PW tuh, so ape lg kteorg mulekn lh penjelajahan sekitar bangunn tuh, huhu :D so ni jelh yg sempt di ambil mlm tuh, enjoy jelh keh!


alamak terjatuh plak big gulp! :p

kebingungan di mlm hari :)

bomba bomba bomba!




 

0 comments so far.

Something to say?