farizfarhan
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

By fariz farhan
Seperti mana kite tau sekarang Malaysia sudh dikenali seluruh dunia dan antara negara yg MAJU malah menjadi “role model” kpd negara asia tenggara seperti kedudukn ekonomi dan keadaan politik nya yg stabil. 31 OGOS 2008 Malaysia akn menyambut Hari Kemerdekaannya yg ke 51, alhamdulilah kite dh bebas dr british selama 51 tahun, tpi kite bukn stakt hanye menyambut hari kemerdekaan mcm 2 jek, mlh jasa pejuang-pejuang negara kite dahulu mesti lh kite kenang dan ingt smpi bile2 sbb xde dorg xde lh merdeka negara kite neh :) seperti biasa negara kite akn menyambut hari yg bersejarah ni dekt dataran merdeka atau dataran putrajaya, insyaallah aku akn join perarakkn taun neh. Wah first time tuh join perarakan hari merdeka huhu, &&aku tgh excited gle babi skg neh! :D actly persatuan st john skolh aku trpilih utk wakil skolh pegi berarak kt dataran nnt, 2 yg aku trus jek stuju nk join sbb mne lh tau ni kali pertama dan yg trakhir aku join :) jd ingtlh wahai rakyat Malaysia, kite perlulh bersemangat utk menjaga negara kite and klau boleh harumkn skali name Malaysia bru lh kite boleh duduk sme rendh, diri sme tinggi &&last jd lah anak MALAYSIA yg sejati! HAPPY MERDEKA DAY!!
 

0 comments so far.

Something to say?