farizfarhan
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

9OGOS2008

Category: By fariz farhan

9 OGOS 2008 adalah hari yg paling indah dari hari-hari yg sbelumnya, knp aku ckp cm tuh sbb 3bulan mase yg agk lme aku tunggu die akhirnya terkabul jugk nk jumpe die depn mate ngn hidung aku sendiri hehe :) perjumpaan kteorg neh xdelah agk terancg sbb aku just gatal2 send mesej kt die ajk nk jumpe, bwh mesej antara aku dgn 'S';

fahan : jumpe nk?
'S' : jumpe kt ner?
fahan : nk jauh or dekt?
'S' : (xreply)
fahan : dekt jelh kot, kt PW?
'S' : klau PW xnk lh, PV10 jer
fahan : ok :)


bwt pengetahuan semua, time aku antr mesej "jumpe nk?" aku dlm keadaan yg sgt takut,risau and mcm2 lg sbb aku xpernh lg jumpe die just contact2 dlm ms and handphone.. after that, ble due2 dh stuju nk jumpe, aku call 'amin' one og my friend ajk die temnkn aku g jumpe 's' tuh. mcm2 alasan aku ajk die utk temn agk sush jugklh time tuh,heeee akhirnya die nk pegi jugk :) then dgn keadaan perasaan yg excited gle babi aku trus grak g rumh die kt PV10, but2 sbelum menuju ke sane kteorg singgh mkn kt kedai mamak dlu, lapar gle plak perut mlm tuh and2 sempt lh melantak nasi goreng ngn roti canai! hahah :) dh abis mkn so trus lh jln pegi PV10, dlm 10minit kot aku smpi kt sane, masuk2 trus pegi kt swimming pool sbb dh janji jumpe kt situ. Gle bapak rmi org kt situ xtau mne satu die, then aku carik lh sudut yg agk private sikit kt kawasn tuh, tunggu punye tunggu tiba-tiba muncul lh si 's' tuh urmmm agk best malu-malu pun ade,hehe :p kteorg just borak-borak and mcm2 jugk lh soalan yg aku bg kt die, agk2 dlm kol 11.35pm aku balik. Hahahaha best gle dpt jumpe die,andand die agk 'comel' jugk! :D thanks ALSS sbb sudi nk jumpe, last word ILOVEYOU!! :)

 

0 comments so far.

Something to say?