farizfarhan
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

my new blog!

By fariz farhan

aloha! u know what i excited giler nak tulis kat blog neh, dah bertahun-tahun memendam perasaan nak buat blog akhirnya tercapai jugk buat blog haha senang cite nak try pengalaman baru :) actly this is my new and first blog yg aku buat, firstly just nak memperkenalkan lah blog aku ni dekt korg and agak kurang menarik lah first-first neh haha :)
urmm actly aku bukan reti sgt nk tulis-tulis blog neh tpi redah jelh mane tau pengalaman buat blog ni best plak :) so aku dah xtau nak ckp ape smpi sini jelh, korg just tunggu jek perkembangan blog aku nih ok :)


 

2 comments so far.

  1. abu dzar al-husaini July 24, 2008 at 3:55 AM
    dont be sad
  2. fariz farhan July 24, 2008 at 4:48 AM
    i will ssin

Something to say?